Energie Quality Trabant Kabrio átalakítás

Ez a blog, egy Trabant 1.1N cabriová átalakulásának képeit teszi közzé. Lehetőség van hozzászóláshoz, így te is megírhatod a véleményedet!

Wartburg 312 Restaurálás

Nincs megjeleníthető elem

Wartburg Motoros Trabi

Nincs megjeleníthető elem

Random Képek

Trabant - Cabrio Video

Hosszászóltak

  • GörKatMot: Hello! Elkezdtem én is érdeklődni egy kabrió trabi készítése iránt. Körülbelül mennyit öltél bele,... (2013.12.05. 16:53) Fényezve... (gyári színre)
  • Trb601: Az e-mail címem: h.krisztian2@freemail.hu (2011.11.03. 15:11) Fényezve... (gyári színre)
  • EnergieQuality: @Trb601: Add meg az e-maill címedet, szívesen válaszolok (2011.11.02. 18:25) Fényezve... (gyári színre)
  • Trb601: Szia! Látom már rég volt aktív ez a blog, de remélem, h még ránézel néha és tudsz nekem 1 kis segí... (2011.11.02. 17:40) Fényezve... (gyári színre)
  • EnergieQuality: @menyus017: Üdv.! Szívesen megmutatom, de a héten fogom eltenni egy külső garázsba, péntekig még... (2010.11.23. 08:12) Trabant - Cabrio
  • Utolsó 20

Autófília Blog

Nincs megjeleníthető elem

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Google PageRank
látotagó online. IP

Címkék

2009 (1) átalakítás (1) audi (1) autó (1) cabrio (2) energie quality (1) építés (1) fényezés (1) focos (1) ford (1) fotozás (1) kész (1) kezdőlap (1) műszerfal (1) narancs (1) st (1) trabant (3) trabant cabrio (1) trabi (2) tt (1)

2007.12.30. 16:18 EnergieQuality

Futómű átalakítása

  Audi felnik kerültek a Trabi alá. Az osztóköre ugyebár 5x100, a Trabanté viszont 4x98. Ami nem volt baj, mert úgyis nagyobb fékeket terveztem rá. WV Golf VR6 futóműre esett a választás. A 280mm átmérőjű első féktárcsa szinte orra állítja a kocsit egy erős fékezéskor. A golf kerékagya pont 5x100 osztókörű ezért nekem tökéletesen megfelet, plusz még ABS-es is. Jelenleg 6N2 Polo főfékhengerrel és rásegítővel üzemeltetem a 4 tárcsaféket, de már keresem a 6N2 ABS-es fékszervót (fékrásegítőt) hogy az ABS is működjön rajt. Elől oldalanként 3cm nyomtáv lett betéve, hátul elég volt a 2,5cm oldalanként. Természetesen hogy a rugózatlan tömeg csak a lehető lekisebb mértékben növekedjen, gyári (FK) aluminium nyomtávszélesítőket építettem be.

                       

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://katozo.blog.hu/api/trackback/id/tr31279164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dédé 2008.01.06. 13:00:00

uhh, durvák ezek a felnik. Kíváncsi leszek rá ha elkészül teljesen?
Hogy lett a 4x98-as osztókörből 5x100?

Lacika 2008.01.09. 17:38:08

Szép otóó.Tetszik.Ja és dédé vr6-futomű lukosztása pont 5x100.Ugyhogy emigyegy...

Mészáros Ádám 2008.05.18. 22:44:43

hali mester érdeklődnék hogy mien auto kerékagya ment rá a kocsira én wartbutgra keresek más kerékagyat mindegy hogy miét csak más legyen a csavartávolság kérlek segits vazzzeg@citromail.hu

Mészáros Ádám 2008.05.20. 16:34:19

köszi az infot
süti beállítások módosítása