Audi felnik kerültek a Trabi alá. Az osztóköre ugyebár 5x100, a Trabanté viszont 4x98. Ami nem volt baj, mert úgyis nagyobb fékeket terveztem rá. WV Golf VR6 futóműre esett a választás. A 280mm átmérőjű első féktárcsa szinte orra állítja a kocsit egy erős fékezéskor. A golf kerékagya pont 5x100 osztókörű ezért nekem tökéletesen megfelet, plusz még ABS-es is. Jelenleg 6N2 Polo főfékhengerrel és rásegítővel üzemeltetem a 4 tárcsaféket, de már keresem a 6N2 ABS-es fékszervót (fékrásegítőt) hogy az ABS is működjön rajt. Elől oldalanként 3cm nyomtáv lett betéve, hátul elég volt a 2,5cm oldalanként. Természetesen hogy a rugózatlan tömeg csak a lehető lekisebb mértékben növekedjen, gyári (FK) aluminium nyomtávszélesítőket építettem be.
Hosszászóltak